UWAGA! Logowanie kontem zarejestrowanym na platformie sklepu healthin.com nie jest dostępne. Proszę użyć konta dedykowanego do obsługi zgłoszeń reklamacyjnych.

 

healthin-logo-ma-e

Drogi Użytkowniku,

Przed zgłoszeniem naprawy przygotuj:

1. Numer seryjny Twojego Nebulizatora – znajduje się na spodzie urządzenia lub na pudełku pod kodem QR. W przypadku zgłoszenia dotyczącego głowicy rozpylającej – podaj numer SN urządzenia do którego została zakupiona głowica;


foto4 foto5

2. Dowód zakupu (faktura/paragon);

3. Trzy zdjęcia: membrany umieszczonej w głowicy rozpylającej (od strony dyszy rozpylającej) oraz zdjęcie pinów umieszczonych na korpusie urządzenia i na głowicy rozpylającej – upewnij się, że wykonane zdjęcia są dobrej jakości (wyraźne i ostre).

Przykłady zdjęć:

foto1 foto2 foto3


W celu wysłania zgłoszenia prosimy o zarejestrowanie konta lub jeśli je posiadasz – zaloguj się.


UWAGA! Prosimy o podanie pełnych danych, takich jak: imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego. Podanie tych danych jest niezbędne do wszczęcia procesu reklamacyjnego, a ich brak spowodować może wstrzymanie zgłoszenia lub doręczenie przesyłki pod nieaktualny adres! Ponowne nadanie przesyłki może być odpłatne.

Log in!

Before you start using the app, you should log in.

If you dont have logging credentials, you can create them by registering your own account

Register own account