Drogi Użytkowniku,

Przed zgłoszeniem naprawy przygotuj:

Numer seryjny Twojego Nebulizatora – znajduje się na spodzie urządzenia lub na pudełku pod kodem QR. W przypadku zgłoszenia dotyczącego głowicy rozpylającej – podaj numer SN urządzenia do którego została zakupiona głowica;


foto4 foto5

Dowód zakupu (faktura/paragon);

Trzy zdjęcia: membrany umieszczonej w głowicy rozpylającej (od strony dyszy rozpylającej) oraz zdjęcie pinów umieszczonych na korpusie urządzenia i na głowicy rozpylającej – upewnij się, że wykonane zdjęcia są dobrej jakości (wyraźne i ostre).

Przykłady zdjęć:

foto1 foto2 foto3


W celu wysłania zgłoszenia prosimy o zarejestrowanie konta lub jeśli je posiadasz – zaloguj się.


UWAGA! Prosimy o podanie pełnych danych, takich jak: imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego. Podanie tych danych jest niezbędne do wszczęcia procesu reklamacyjnego, a ich brak spowodować może wstrzymanie zgłoszenia.

Nie masz jeszcze swojego konta?

Rejestracja własnego konta umożliwi Ci komunikację z serwisem. Będziesz mógł samodzielnie zgłaszać naprawy, problemy.

Zarejestruj się teraz